Rogos e preguntas no pleno do 25 de outubro de 2012

1.- SOLICITAMOS unha mesa para poder traballar.

2.-Na avenida de A Coruña, entre a gasolineira e o hotel, continua un enorme cartel anunciador de obras que consideramos antiestético. Ao longo do concello outros paneis foron retirados.

SOLICITAMOS, igualmente, a súa retirada.

3.- Mañá o Pleno da Deputación aprobará as bases reguladoras do Plan provincial de cooperación ás obras e servizos de competencia municipal (POS 2013).

SOLICITAMOS ao goberno antelación e consenso a ser posible.

4.- - Mañá o Pleno da Deputación aprobará as bases de colaboración entre a Deputación Provincial de A Coruña e os concellos para executar os proxectos que se incluirán nas distintas fases do Plan de Travesías Provinciais 2012-2015.

SOLICITAMOS do goberno presión á Deputación amiga, e nestes proxectos antelación na súa presentación e consenso a ser posible.

5.- Sobre a incapacidade temporal (IT) o real decreto-ley 20/2012 do 13 de xullo de medidas para garantir a estabilidade presupostaria e de fomento da competividade no seu artigo 9.2  di que se poderá completar dende o primeiro día ata o terceiro o 50% das restribucións salariais con motivo de incapacidade temporal e os seguintes días ata un 75%.

SOLICITAMOS  que se leven ao cabo as actuacións necesarias para aplicar estas compensacións a todos os traballadores.

6.- O mirador de Cabría está constantemente nun estado nada modélico.

SOLICITAMOS para este mirador limpeza, adecentamento e mantenemento posterior.

Rogos e preguntas no pleno do 25 de outubro de 2012